søndag den 7. oktober 2012

Fletteprojekter

Vi har efterhånden været igang med mange fletteprojekter, blandt andet har vi lavet tasker af gavepapir og guldkarmelindpakninger, og nu er turen så kommet til thebreve, som vi igennem længere tid har samlet sammen, for til sidst at kunne sætte dem alle sammen til en fin lille pung.

Vi vil godt høre jer, om I syntes, det ville være interessant med guides til f.eks. at flette papirstasker og andet, derfor har vi lavet en afstemning, som vil køre en uge fra nu. Det ville betyde rigtig meget, hvis I ville smide en stemme!

Vale, Nathalia & Emilie


8 kommentarer:

  1. Kan godt lide jeres blog.

    kh. kringle(GSM)

    SvarSlet
  2. Det ville være fedt med en sådan guide.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det må vi også få gjordt snart. (-;

      Slet
  3. Virkelig god blog♥! Har stemt, men skriver alligevel en kommentar :)! Jeg syntes det kunne være mega fedt, specielt det med papir's tasken♥! Da jeg har drømt længe om, at eje sådan en og jeg ville være pænt stolt, hvis jeg selv havde lavet en :)! Og ville selvfølgelig være taknemmelig, for at i havde lavet guiden♥!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det er vi virkelig glade for at høre! Vi skal nok få lavet den snart. (-;

      Slet
  4. Jeg er helt forfærdelig dårlig til at folde sådan nogle tasker - traner er dog ikke et problem...

    SvarSlet
  5. Jeg har selv lavet et par af de flettede punge og de er simpelthen så fine !

    Jeg blogger selv og kreative ting og sager, i morgen vil man f.eks. kunne se min nyeste halskæde som jeg selv har lavet af lækkert brunt lædder.
    http://leadahlkirkegaard.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet